24. marts 2021 Af Tilbud i Danmark 0

FAQ om tidsregistrering fra Dan-Time

Når du skal vælge en effektiv form for tidsregistrering kan det være svært at navigere i de mange muligheder, der findes på markedet. Det er nemlig vigtigt at finde en løsning som både er effektiv i praksis, men som også er simpel at anvende i opgørelsen over timer og løn. Derfor kan du herunder finde en FAQ om tidsregistrering fra Dan-Time, som tilbyder mange forskellige løsninger til effektiv og professionel tidsregistrering. 

Blot for at nævne et par stykker kan Dan-Time tilbyde forskellige stempelure, forskellige tidsregistrering systemer og forskellige udvidelses moduler, som alt sammen kan effektivere din arbejdsplads’ tidsregistrering. Læs mere på registrer medarbejders timer eller tjek denne FAQ ud!

Hvad anvendes tidsregistrering til?

Det er vigtigt at holde styr på hvornår medarbejdere kommer og går når der skal udbetales løn. Med Dan-Times tidsregistrering eliminerer du alle tvivl om aktuelle komme/gå og pause tider, da systemet automatisk optæller disse. Systemet laver løbende overskuelige rapporter til ledelsen, samt en brugervenlig adgang for ansatte til at se deres aktiviteter. 

Andre funktioner, som også gør livet nemmere på arbejdspladsen er planlægning af ferie, som er integreret i systemet, direkte indtegning af fravær og grafisk overblik, som gør hele oplevelsen let som en leg. 

Hvilke muligheder tilbyder Dan-Time?

Dan-Time kan tilbyde en lang række løsninger til dit firma. Med professionel tidsregistrering fra Dan-Time slipper du for besværet med at udregne og indtaste løn, lave håndskrevne timeselder og fejl i udregninger. Med det elektriske stempelur kan alle medarbejdere checke ind med en chip, og dataen vil automatisk blive eksporteret direkte til lønsystemet. 

Dermed kan du slippe for problemer og dårlig stemning over fejl og tvivl angående udregning af løn, da systemet helt automatisk forbinder alle grene: Tidsregistrering direkte fra medarbejderne, oversigt over fravær og ferie, automatisk data til lønberegning og rapporter med løbende overblik over bevægelserne på kontoret. 

Hvad er et udvidelses modul?

Når først du er blevet komfortabel med basis løsningen for tidsregistrering, kan du vælge at udvide tidsregistreringen med udvidelses moduler. Disse er moduler som tilføjer yderligere funktioner til din nuværende tidsregistrering. Disse kan blandt andet indeholde yderligere integration til andre systemer, adgangskontrol ved døren, fles og afspadsering. 

Derudover er der også mulighed for at tilføje funktioner såsom beskeder (både til og fra medarbejdere), brugerlås, planlægnings funktoner, feriehåndtering og overtid. 

Alle disse udvidelses moduler er til for at optimere din tidsregistrering, og vil blot gøre livet endnu nemmere og sikrere, med færre fejl og mindre tid spildt på manuelle indtastninger af løn.